Δευτέρα 16 Δεκεμβρίου 2013

Συνέδριο με θέμα «Εκπαιδευτική Τεχνολογία στη διδασκαλία Ξένων Γλωσσών: Καινοτόμος μάθηση»

 

Το Κέντρο Γλωσσών του Πανεπιστημίου Κύπρου ανακοινώνει την επιτυχή ολοκλήρωση των εργασιών του δεύτερου τριήμερου διεθνούς συνεδρίου με θέμα «Εκπαιδευτική Τεχνολογία στη διδασκαλία Ξένων Γλωσσών ΙΙ: Καινοτόμος Μάθηση»(ForeignLanguageInstructionalTechnology ΙΙ: E-nnovativeLearning).Το συνέδριο τέλεσε υπό την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας και Πολιτισμού.

Οι εργασίες του Συνεδρίου πραγματοποιήθηκαν στο Πανεπιστήμιο Κύπρου στη Λευκωσία, μεταξύ 5 - 7 Δεκεμβρίου 2013. Στο Συνέδριο συμμετείχαν εκπαιδευτικοί της πρωτοβάθμιας, δευτεροβάθμιας και τριτοβάθμιας εκπαίδευσης καθώς και εκπαιδευτές ξένων γλωσσών από την Κύπρο και το εξωτερικό. Περιελάμβανε εργαστήρια, αφίσες,διδακτορικό φόρουμ και ανακοινώσεις συνεδρίου. Τις περιλήψεις του Συνεδρίου μπορείτε να τις βρείτε στην ιστοσελίδα του Συνεδρίου: http://lcweb.ucy.ac.cy/flit/. Κατά τη διάρκεια του Συνεδρίου υπήρχε εκπαιδευτική έκθεση.
Στο Συνέδριο συμμετείχαν διεθνούς φήμης ακαδημαϊκοί,  ειδικοί σε θέματα Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας. ΚύριοιομιλητέςτουΣυνεδρίουήτανοιDrGregKessler (OhioUniversity), DrGaryMotteram (UniversityofManchester), Mr. NikPeachey (EducationalTechnology) καιΔρΝτίνα Τσαγγαρή (Πανεπιστήμιο Κύπρου).Οι ομιλίες των κύριων ομιλητών αναμεταδίδονταν ζωντανά (livestreaming)από την ιστοσελίδα του Συνεδρίου.
Στο Συνέδριο συμμετείχαν πέραν των 130 συνέδρων (φοιτητές, καθηγητές γλωσσών και ερευνητές) από την Κύπρο αλλά και από την Ισπανία, το Λίβανο, το Ηνωμένο Βασίλειο, τις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής, τη Ρωσία, τη Βραζιλία, την Αίγυπτο και την Ελλάδα. Επίσης το Κέντρο Γλωσσών του Πανεπιστημίου Κύπρου προσέφερε 17 υποτροφίες για την παρακολούθηση του Συνεδρίου σε εκπαιδευτικούς του δημόσιου και ιδιωτικού τομέα καθώς και σε νέους απόφοιτους καθηγητές γλωσσών, δημιουργώντας έτσι μια γέφυρα που ενώνει τους εκπαιδευτικούς από όλους τους  τομείς στην Κύπρο.
Ταθέματαπουπαρουσιάστηκαν, κάλυψαντομείςόπωςπαιδαγωγική και εκπαιδευτική τεχνολογία, αξιολόγηση και εκπαιδευτική τεχνολογία, μάθηση με χρήση κινητών συσκευών, τεχνολογίες κοινωνικής δικτύωσης, καινοτόμες τεχνολογίες στην ηλεκτρονική μάθηση, επαγγελματική ανάπτυξη, προσωπικά δίκτυα μάθησης και ανοικτές εκπαιδευτικές πηγές.
Οι διοργανωτές επιθυμούν να εκφράσουν τις θερμές τους ευχαριστίες στους κύριους ομιλητές, στους επίσημους προσκεκλημένους, στους συνέδρους, στους φοιτητές του Χορευτικού Ομίλου του Πανεπιστημίου Κύπρου που συμμετείχαν στο κοινωνικό πρόγραμμα του Συνεδρίου και στην ομάδα υποστήριξης του Συνεδρίου.